Alfa Romeo 159 sportinis universalas (Sportwagon) buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje 2006. Automatinės pavarų dėžės variantas 2,4 JTDM dyzelinio variklio modelis buvo taip pat pradėtas gaminti tais metais, o vėliau išplėsta į kitas versijas. 2007 m. keturių ratų pavaros dyzelinis modelis buvo išleistas o 2,4 litro dyzelinių variklių galia padidėjo iki 210 AG (150 kW 210 AG), su nauja TI apdailos lygiu kaip alternatyva.
2008 metų modelyje mechanikos ir interjero elementai buvo toliau. 3,2 litro V6 modelis yra siūlomas su priekiniais varomais ratais, ir galintis pasiektis 250 kilometrų per valandą (160 mph)greitį. Visų modelių variantuose yra įrengtas Alfa elektroninės "Q2" riboto slydimo diferencialas. Dėl aliuminio sudedamųjų dalių, buvo pasiektas 45 kilogramų (99 svarų) svorio sumažinimas.
2009 metų "Alfa Romeo" pristatė naują benzininis variklį su turbokompresoriumi badged kaip "TBI", tai 1742 cc vienetais su turi tiesioginio įpurškimo ir Variable Valve Timing tiek įsiurbimo ir išmetimo kameromis. Šis naujas variklis turi 200 AG (147 kW 197 AG) ir 320 N • m ( 240 • pėdų) sukimo momentą.
2010 m. modelyje, visi benzininiai varikliai, išskyrus 1750TBi versiją buvo nebenaudojami, baigiant "General Motors" variklių naudojimą Alfa Romeo 159 modeliuose.
Alfa Romeo 159 Variklio techninės savybės
Benzininiai varikliai
Modelis | Variklis | Litražas/tūris | Galia | Sukimo momentas | Suspaudimo laipsnis | Metų versija |
---|---|---|---|---|---|---|
1.75 TBi | I4 | 1742 cc | 147 kW (200 AG) @5000 rpm | 320 N·m (240 lb·ft) @1400 rpm | 9.5:1 | 2009- |
1.8 | I4 | 1796 cc | 103 kW (140AG) @6500 rpm | 175 N·m (129 lb·ft) @3800 rpm | 10,5:1 | 2005–2010 |
1.9 JTS | I4 | 1859 cc | 118 kW (160 AG) @6500 rpm | 190 N·m (140 lb·ft) @4500 rpm | 11,3:1 | 2005–2010 |
2.2 JTS | I4 | 2198 cc | 136 kW (185 AG) @6500 rpm | 230 N·m (170 lb·ft) @4500 rpm | 11,3:1 | 2005–2010 |
3.2 V6 JTS Q4 | V6 | 3195 cc | 191 kW (260 AG) @6200 rpm | 322 N·m (237 lb·ft) @3800 rpm | 11,25:1 | 2005–2010 |
Dyzeliniai varikiai
Modelis | Variklis | Litražas/tūris | Galia | Sukimo momentas | Suspaudimo laipsnis | Metų versija |
---|---|---|---|---|---|---|
1.9 JTDM 8V | I4 | 1910 cc | 88 kW (120 AG) @4000 rpm | 280 N·m (210 lb·ft) @2000 rpm | 18,0:1 | 2005–2010 |
1.9 JTDM 16V | I4 | 1910 cc | 110 kW (150 AG) @4000 rpm | 320 N·m (240 lb·ft) @2000 rpm | 17,5:1 | 2005–2010 |
2.0 JTDM 16V | I4 | 1956 cc | 100 kW (136 AG) @4000 rpm | 350 N·m (260 lb·ft) @1750 rpm | 16.5:1 | 2010- |
2.0 JTDM 16V | I4 | 1956 cc | 125 kW (170 AG) @4000 rpm | 360 N·m (270 lb·ft) @1750 rpm | 16.5:1 | 2009- |
2.4 JTDM | I5 | 2387 cc | 147 kW (200 AG) @4000 rpm | 400 N·m (300 lb·ft) @2000 rpm | 17,0:1 | 2008–2010 |
2.4 JTDM | I5 | 2387 cc | 154 kW (210 AG) @4000 rpm | 400 N·m (300 lb·ft) @1500 rpm | 17,0:1 | 2005–2010 |