Peugeot 308 pradėtas gaminti siekiant pakeisti Peugeot 307 daugelyje tarptautinių rinkų. Pradėta nauja transporto priemonės buvo pagrįstos senosios 307 važiuoklė, tačiau naujosios kėbulas yra šiek tiek ilgesnis ir platesnis. Jo pasipriešinimo koeficientas yra 0,29, ir jis turi penkių žvaigždučių "Euro NCAP" įvertinimas. Po 2011 m. reorganizavimo, pasipriešinimo koeficientas buvo sumažintas iki 0.28.
308 HDi modelis pateko į Gineso pasaulio rekordą, kadangi sutaupo daugiausia degalų: vidutiniškai 3,13 litrų 100 kilometrų (90,2 Mpg imp; 75,1 MPG-JAV) nuvažiuoja daugiau kaip 14.580 km (9060 mylių) atstumu.
Peugeot 308 galima rinktis kaip sedaną, kabrioletą, hatchbeką. Šiuo metu naudojami sekantys varikliai:
1.4L Prince I4 benzininis , 1.6L Prince I4 benzininis, 1.6L Prince Turbo I4 benzininis, 1.6L DV6ATED4 I4 dyzelinis, 1.6L DV6TED4 I4 dyzelinis, 2.0L DW10B I4 dyzelinis.