Q3 pasiskolino daug Golf MK5, arba galbūt Golf MK6, komponentų, pavyzdžiui, tiesioginių pavarų perjungimo dėžę (DSG), dvigubos sankabos transmisiją ir 155 kW (208 AG) 2.0 FSI turbo variklį, kuris sumontuotas Golf GTI. Transporto priemonė turėtų turėti taip pat yra 171 kW (229 AG) 3,0 turbo dyzelinį V6 ir 210 kW (282 AG) 3.6 FSI V6 variklį Q3S visureigio versijoje. Nors Q3S turėtų būti prieinamas ir priekiniais varomaisiais ratais (FWD) ir quattro, tačiau nebus reguliuojamo aukščio pakabos, rakinamos diferencialų ar mažo nuotolio krumplinės pavaros, versija pasižymės tik didesniais ratais ir sporto pakaba.
Audi Q3 buvo sukurta, nes mažėjant didelių visureigių pardavimams, kartu Šileika adekvati paklausa kompaktiškiems visureigiams visų pirma Kanados ir Jungtinių Amerikos Valstijų rinkose, kuriose universalai nėra populiarūs. Bendrovė yra orientuota į nišines rinkas ir Q3 yra šių planų dalis. Galutinis gamybos vardas galimai bus pakeistas iš "Q3" į kitą pavadinimą, dėl susitarimo su Nissan.
Benzininiai Varikliai | |||
---|---|---|---|
Modelis | Metai | Variklio tipas | galia, sukimo momentas@rpm |
2.0 TFSI | 2011- | 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo | 170 PS (125 kW; 168 hp)@4300-6200, 280 N·m (207 ft·lbf)@1700–4200 |
2.0 TFSI | 2011- | 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo | 211 PS (155 kW; 208 hp)@5000-6200, 300 N·m (221 ft·lbf)@1800–4900 |
Dyzeliniai Varikliai | |||
Modelis | Metai | Variklio tipas | galia, sukimo momentas@rpm |
2.0 TDI | 2011- | 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 turbo | 140 PS (103 kW; 138 hp)@4200, 320 N·m (236 ft·lbf)@1750–2500 |
2.0 TDI | 2011- | 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 turbo | 177 PS (130 kW; 175 hp)@4200, 380 N·m (280 ft·lbf)@1750–2500 |