Audi Q5 buvo pristatyta Pekino Auto parodoje dar 2008 metais. Iki šiol yra išleista pirmoji automobilio karta. Modelis pirmiausiai buvo prieinamas Europos rinkoje ir tik vėliau pristatytas Amerikos bei Azijos automobilių gerbėjams. Galima rinktis iš benzininių bei dyzelinių variklių.
Audi variklių verisjos
Benzininiai varikliai | |||
---|---|---|---|
Modelis | Metai | Variklio tūris | galia, sukimo momentas@rpm |
2.0 TFSI hybrid quattro | 2011- | 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo | 211 PS (155 kW; 208 hp)@4300-6000, 350 N·m (258 lbf·ft)@1500-4200 |
245 PS (180 kW; 242 hp), 480 N·m (354 lbf·ft) | |||
2.0 TFSI quattro | 2009- | 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo | 180 PS (132 kW; 178 hp)@4000-6000, 320 N·m (236 lbf·ft)@1500-4200 |
2.0 TFSI quattro | 2008- | 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo | 211 PS (155 kW; 208 hp)@4300-6000, 350 N·m (258 lbf·ft)@1500-4200 |
3.2 FSI quattro | 2009- | 3,197 cc (3.197 L; 195.1 cu in) V6 | 270 PS (199 kW; 266 hp)@6500, 330 N·m (243 lbf·ft)@3000-5000 |
Dyzeliniai varikliai | |||
Modelis | Metai | Variklio tūris | galia, sukimo momentas@rpm |
2.0 TDI | 2009- | 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 turbo common rail | 143 PS (105 kW; 141 hp)@4200, 320 N·m (236 lbf·ft)@1750-2500 |
2.0 TDI quattro | 2009- | 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 turbo common rail | 143 PS (105 kW; 141 hp)@4200, 320 N·m (236 lbf·ft)@1750-2500 |
2.0 TDI quattro | 2008- | 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 turbo common rail | 170 PS (125 kW; 168 hp)@4200, 350 N·m (258 lbf·ft)@1750-2500 |
3.0 TDI quattro | 2008- | 2,967 cc (2.967 L; 181.1 cu in) V6 turbo common rail | 240 PS (177 kW; 237 hp)@4000-4400, 500 N·m (369 lbf·ft)@1500-3000 |