Apie naujausią motociklo Yamaha YZF-R1 atnaujinimą buvo pranešta 2008 metais. Ypač ryškus šios versijos patobulinimas buvo įdiegta "D-Mode Throttle Control Valve Mapping" sistema, kuri leidžia vairuotojui personalizuoti važiavimo ritmą. Šis sistema apima "Standard Mode", taikoma labai plačiam važiavimo sąlygų spektrui; kita "A" - leidžia vairuotojui pasirinkti didesnę galią; paskutinė "B" - priešingybė "A" variantui ir leidžia YZF-R1 motociklui mažinti galią esant šlapiam kelio ruožui ar ypač intensyviam eismui.
2010 metų versijos patobulinime Yamaha įkomponavo magnio ketaus į anglies pluoštą. Kas leido pasiekti aukštą patvarumo bei mažo svorio santykį. Šis naujas lipdinys ypač gerai užsirekomendavo palaikant gravitacijos centrą ir kartu neprarandant Yamaha YZF-R1 motociklo manevringumo. 2010 metų versijos testavimas parodė, kad motociklas gali išvystyti 266 km/h maksimalų greitį, suvartoja degalų 9.4 L/100 km; 30 mpg.