CX-7 paremta visiškai nauja platforma, užuot dalijantis jau esama Ford / Mazda CD3 platforma, naudojama didesnių Mazda CX-9/Ford Edge/ Lincoln MKX , taip pat Mazda 6 versijų. Ji naudoja galine pakaba naudojamą Mazda MPV mikroautobusuose. Daugelis visų varomų ratų pavaros komponentų perkelti iš iš Mazdaspeed6. Jis dalijasi savo turbo varikliu su Mazdaspeed6. Mazda CX-7 naudoja 6-pavarų automatine transmisiją. CX-7 šiuo šis visureigis pozicijonuojamas tarp Mazda Tribute ir Mazda CX-9.
2010 buvo išleista visureigio nauja versija. Automobilio naujoje versijoje pertvarkytas prietaisų skydelis - "penkių taškų" grotelės dizainas turi panašumų į Mazda RX-8, Mazda MX-5.Įdiegtas Naujas ciferblatas kontrolinėje pozicijoje, Bluetooth bei kiti patobulinimai.
Naujoji Mazda CX-7 Automobilio versija buvo pristatytas 2009 m. Kanados tarptautinėje automobilių parodoje. Dyzelinio variklio versija bei mechaninė pavarų dėžė, parduodama Europoje nuo 2009 m.
Mazda CX-7 variklio techninės sąvybės
Modelis | Metai | Tipas | Power, torque@rpm |
---|---|---|---|
JAV modeliai | |||
CX-7 i | 2009- | 2,488 cc (2.488 L; 151.8 cu in) I4 | 161 SAG (120 kW)@6000, 161 lb·ft (218 N·m)@3500 |
CX-7 s | 2009- | 2,260 cc (2.26 L; 138 cu in) I4 turbo | 244 SAG (182 kW)@5000, 258 lb·ft (350 N·m)@2500 |
UK modeliai | |||
2.2 MZR-CD Turbo Dyzelis | 2009- | 2,183 cc (2.183 L; 133.2 cu in) I4 turbo-diesel | 170 SAG (130 kW)@3500, 295 lb·ft (400 N·m)@2000 |
Australijos modeliai | |||
Classic | 2009- | 2,488 cc (2.488 L; 151.8 cu in) I4 | 161 SAG (120 kW)@6000, 161 lb·ft (218 N·m)@3500 |
Classic Sports | 2009- | 2,260 cc (2.26 L; 138 cu in) I4 turbo | 235 SAG (175 kW)@5000, 258 lb·ft (350 N·m)@2500 |
Luxury Sports | 2009- | 2,260 cc (2.26 L; 138 cu in) I4 turbo | 235 SAG (175 kW)@5000, 258 lb·ft (350 N·m)@2500 |
Diesel Sports | 2009- | 2,183 cc (2.183 L; 133.2 cu in) I4 turbo-diesel | 170 SAG (130 kW)@3500, 295 lb·ft (400 N·m)@2000 |
Japoniški modeliai | |||
2.3 MZR DISI Turbo | 2009- | 2,260 cc (2.26 L; 138 cu in) I4 turbo | 244 SAG (182 kW)@5000, 258 lb·ft (350 N·m)@2500 |