2011 m. balandžio 21 d., ketvirtadienis

Lexus LS

Lexus LS (XF40) yra ketvirtos kartos Lexus LS linijos prabangos sedanas gaminamas Lexus Toyta padalinio. Lexus ketvirtos kartos automobilis debiutavo 2006 m. Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje. Modelis turi kelis variantus standartinės bazė LS 460 (USF40) ir ilgos važiuoklės bazės LS 460 L (USF41). Visų varomų ratų hibridiniai modeliai, standartinės bazės LS 600h (UVF45) ir ilgos ratų bazės LS 600h L (UVF46), įvesti į rinką 2008 m. Lexus LS 460 ir LS 460 L modeliuose yra 4,6 l UR serijos V8 ir 8-pavarų automatinė transmisija, tuo tarpu hibridiniai modeliai yra varomi su 5,0 L UR serijos V8 serijos elektros varikliu, su nuosekliai kintamo perdavimo ir visų varomų ratų automobilio važiuokle. Visų varomų ratų automobilio versijos, išskyrus hibridą, LS 460 (USF45) ir LS 460 L (USF46) modeliai buvo pristattyti 2008 m. Maskvos tarptautinėje automobilių parodoje. Pradėjus pradavinėti automobilius rinkoje Lexus LS 600h L tapo brangiausiu sedanu gaminamu Japonijoje, kaina apytiksliai siekė 125.000 JAV dolerių.

Intelligent Parking Assist System pagalba (taip pat vadinama Advanced Parking Guidance System), Lexus LS galima priparkuoti į išlanksto pasirinktą vietą su minimaliomis stabdymo sąnaudomis, vieno mygtuko paspaudimu. Ši funkcija naudoja galinę kamerą ir automobilio jutiklius. Kitos vairavimo palengvinimo (drive-assist) funkcijos apima Dynamic Radar Cruise Control, kuri gali paspartinti ir stabdyti, priklausomai nuo eimo intensyvumo (panaši į "Mercedes-Benz DISTRONIC Plus); stabdymo mygtukas (Brake Hold button) kuris neleidžia automobiliui pavažiuoti į priekį, kai vairuotojas koja yra nuimta; Automatic Parking Brak leidžia įjungti parkavimo stabdį nepriklausomai ar įjungtas parkavimo rėžimas transmisijoje.

Nukrypimo nuo kelio pagėlėjimo (Lane Keeping Assist) (neįdiegta LS 600h dėl konflikto su LED priekiniais žibintais) funkcija apima nukrypimą nuo kelio juostos įspėjimo (ĮNKJS) ir nukrypimo palaikymo sistemas. Kai aktyvuota, ĮNKJS sistema išduos garso signalo ir LK pritaikys trumpą korekcinę vairo reakciją. LK sistemą (įjungta, kai radaras pastovaus greičio palaikymo sistema užsiima) bus aktyviai teikia nuolatinę vairavimo pagalbą.


Lexus LS automobilio modeliai
LS 460 LS 460 L LS 460 AWD LS 460 L AWD LS 600h AWD LS 600h L AWD
Variklio tipas V8-benzinas V8-benzinas V8-benzinas V8-benzinas V8-benzinas/hibridas V8-benzinas/hibridas
Išstūmimas 4,608 cc (4.6 L) 4,608 cc (4.6 L) 4,608 cc (4.6 L) 4,608 cc (4.6 L) 4,969 cc (5.0 L) 4,969 cc (5.0 L)
Jėga, arklio galios  280 kW (380 AG) 280 kW (380 AG) 270 kW (360 AG) 270 kW (360 AG) 327 kW (439 AG) 327 kW (439 AG)
Sukimo momentas 493 N·m (364 ft·lbf) 493 N·m (364 ft·lbf) 469 N·m (346 ft·lbf) 469 N·m (346 ft·lbf) 520 N·m (380 ft·lbf) 520 N·m (380 ft·lbf)
Maksimalus greitis 0–250 km/h (160 mph) (apribotas elektroniškai)
Greitėjimas
0–100 km/h (62 mph)
5.7 sekundės 5.7 sekundės 6.3 sekundės 6.3 sekundės 6.3 sekundės 6.3 sekundės
Kuro sąnaudos 11.1 L/100 km (21.2 mpg-US; 25.4 mpg-imp) 11.1 L/100 km (21.2 mpg-US; 25.4 mpg-imp) 11.6 L/100 km (20.3 mpg-US; 24.4 mpg-imp) 11.6 L/100 km (20.3 mpg-US; 24.4 mpg-imp) 9.3 L/100 km (25.3 mpg-US; 30.4 mpg-imp) 9.3 L/100 km (25.3 mpg-US; 30.4 mpg-imp)
CO2 emisja 261 g/km (14.8 oz/mi) 261 g/km (14.8 oz/mi) 274 g/km (15.6 oz/mi) 274 g/km (15.6 oz/mi) 219 g/km (12.4 oz/mi) 219 g/km (12.4 oz/mi)