BMW pozicionavo X5 sportinį visureigį, o ne SUV, pabrėžti jo sugebėjimus keliuose nepaisant automobilio dydžio. Kaip Lexus RX 300, X5 perėjo iš lengvųjų sunkvežimių kūno karkasinių visureigių prie kompaktiškesnių automobilių platformų. Tarp Vokietijos prabangių automobilių, nors Mercedes-Benz M-klasės automobilis nurungė X5 rinkoje, bet X5 buvo pirmasis panaudojąs naująją važiuokl. Nors Lexus RX konkurentas yra grindžiamas "Toyota Camry" sedano platforma, X5 grindžiamas BMW 5 serijos važiuokle.
Iki šiol išleistos dvi automobilių kartos, paskutinioji pristatyta 2006 metais. Savo ruožtu modelis 2011 metais buvo atnaujintas, pakeičiant bamperius varikliai buvo pakeisti į turbocharged modelius. Tiesa koncernui teko 2011 metais atšaukti dalį automobilių dėl filtrų gedimo.