BMW E60
E60 M5 buvo įvesta į rinką 2005 metais. Jis turi 4,999 cc (305,1 Cu) BMW V10 S85 variklį r besivystis didžiausia galia 507 AG (373 kW, 500 AG). Skirtingai nuo kai kurių kitų BMW variklių, kuriuose naudojami Valvetronic, šis variklis turi individualių droselį kiekvienam cilindrui. E60 M5 buvo pirmasis pasaulyje gamybos sedanas kuriame buvo įmontuotas V10 benzininis variklis. Turbo dyzelio V10 buvo parduodama Volkswagen Phaeton Europoje nuo 2002 m.
Kitos svarbios funkcijos apima: sustandinanta aliuminio važiuoklė ir 7-greičio SMG III eilės mechaninė pavarų dėžė (taip pat žinoma kaip vienos sankabos automatizuota mechanine pavarų dėže). Priekiniai rūko žibintai yra neprieinami, nes E60 M5 reikalingas oro kiekis, reikaklingas, kad atvėstų stabdžiai reikalauja papildomos vietos ten, kur paprastai įmontuoti rūko žibintai kitose E60 automobiliuose.
Nepaisant to, kritikos dėl "iDrive" sąsajos, ir SMG III transmisijos tolygumo stokos, E60 M5 buvo sėkmingiausias M5 variantas, nepaisant to, kad BMW E60 buvo gaminama vieneriais metais trumpiau nei E39. Per savo penkerių metų laikotarpį (2005-2010), buvo pagaminti 20.548 automobilio pastatytas. 8800 buvo parduoti JAV, visi sedanai.
Variklis pasiekia 0-100 km / h (62 mylių per valandą) per 4.7s; (0-100 mph / h: 10,00 Road & Track ), (0-60 mph: 4.1s, Road& Track [06/02]). Maksimalus greitis: 250 km / h (155 mph) su elektroniniu greičio ribotuvu. Galia: 373 kW (507 PS, 500 AG) esant 7750 aps. / min. Sukimo momentas: 520 N • m (384 ft • lbf) prie 6100 rpm.