2011 m. birželio 19 d., sekmadienis

Mazda 6

Mazda 6 (žinomas kaip Mazda Atenza Japonijoje) yra vidutinio dydžio automobilis, gaminamas Japonijos automobilių gamintojo Mazda nuo 2002 metų. Mazda 6 automobilių buvo parduota daugiau nei vienas milijonas vienetų visame pasaulyje nuo jos įvedimo, skaičių kurį pasiekė greičiausiai nei visi kiti ankstesni Mazdas modeliai.

Mazda 6 yra Mazda 626 automobilio įpėdinis, taip pat žinomas kaip Mazda Capella ir Mazda Cronos. 2002 Mazda iš esmės yra 4-osios kartos Mazda 626 nes kaip Mazda6 tęsia G serijos platformos naudojimą ir naudoja GG platformą. Šiuo metu yra išleistos dvi automobilių kartos.

Antrosios kartos Mazda6 buvo pristatyta 2007 metų Frankfurto automobilių parodoje rugsėjo mėnesį. Nauja Mazda 6 karta yra pagrįsta Mazda GH važiuoklės platforma, pataisyta VS važiuoklė, kurią Ford taip pat vis dar naudoja kaip savo CD3 platformą. Galima rinktis iš trijų tipų automobilio variantų įskaitant 4-durų sedaną (sedanas), 5-durų hečbeką ir universalą. Naujoji automobilio karta susilaukė pargyrimų už elektroninę vairavimo dalį, kuri iš esmės labai pagerėjo palyginti su paskutinės kartos automobiliu. Hečbeko modelis netgi turi erdvesnę bagažinę, kuri pranoksta didesnių varžovų Ford Mondeo / Opel Insignia hečbekus iki 200 litrų. Ši Mazda6 modelis buvo apdovanotas 2010 Šeimos metų automobiliu.

Galima rinktis tarp 5 ir 6 pavarų automatinės dėžės bei 5 bei 6 pavarų mechaninės dėžės. Antrosios kartos Mazda 6 variklio variantai galimi sekantys: 1.8 L MZR I4 2.0 L MZR I4 2.5 L MZR I4 3.7 L MZI V6 2.0 L MZR-CD 2.2 L MZR-CD. 2011 metų Mazda 6 automobilis buvo nežymiai patobulintas.