Tam tikru periodu Escape buvo Europoje parduodami kaip Ford Maverick. Be to, automobilis buvo sukurtas kartu su Mazda koncernu, Ford priklauso kontrolinis akcijų paketas, ir dėl to automobilis buvo išleistas kartu su Mazda Tribute. Jungtinėse Amerikos Valstijose, Mercury padalinys išleido Escape prabangos versiją, pavadintą Mariner, kaip 2005 metų modelis, bet nutraukė gamybą 2010 m. Spalio mėn. Tada kai Ford nusprendė atsisakyti Mercury prekinio ženklo.
Escape crossoveris naudoja Ford CD2 platformą, kuri savo ruožtu remiasi Mazda GF platforma, kuri buvo naudojama 626 Mazda modelyje. Tačiau, 2010 birželio 23, buvo paskelbta, kad "Ford" baigs gamybą 2011, kadangi baigiama antrosios kartos Escape gamyba, o visa gamybą buvo perkalta į Louisville, Kentucky, Louisville surinkimo cechą, kuriame statoma Europos rinkai skirtas Ford Kuga. Trečiosios kartos automobilis, buvo pristatytas balandžio 2012 kaip 2013 metų modelis.
Hibridinė versija buvo išleista 2004 m., ir tai garantavo, kad Escape tapo pirmuoju hibridiniu visureigiu rinkoje. 2012 m. pradžioje, Ford nutraukė hibridinės versijos gamybą.
Visiškai nauja 2013 Ford Escape karta buvo pristatyta 2011 m. Los Andželo automobilių parodoje. Trečioji visureigio karta turi tą pačią pagrindinę platformą kaip visi nauji 2012 metų laidos Ford Focus. Dauguma stiliaus elementų perimta iš Kuga, kuri yra parduodama Europoje ir Azijoje.
-->
Dvi EcoBoost inline keturių cilindrų turbo variklių versijos bus pasiūlytos rinkai. Pagrindinis variklis yra 2.5L..Escape yra pirmasojo koncerno transporto priemonė siūlantį naują 1,6 litro variklį, kurį netrukus bus galima rasti Ford Focus, Ford Fusion, ir galbūt Ford Fiesta markėse.