Ketvirtosios kartos visureigis pasirodė prekyboje pirmiausiai Japonijoje nuo lapkričio 13, 2012, ir buvo prieinama tik 2.0L varikliu su turbo rėžimu. Variklio versijos, kodas FB20, yra su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba su taip vadinama Lineartronic CVT versija. Turbo versija, žinoma kaip FA20 DIT, buvo perkelta nuo Subaru Legacy, bus išimtinai sujungta su jau minėta Lineartronic CVT.
Naujoji karta taip pat apima ir AWD kontrolės sistemą, vadinamą X-Mode, kuri sukurta nelygiam ar slidžiam keliui, ir suteikia automobiliui papildomą stabilumą ir kontrolę. Variklis, pavarų dėžė ir AWD tarpusavyje sujungti į bendrą sistemą todėl besąlygiškai siejasi.
-->
Ketvirtojoje Subaru visureigio kartoje be jau minėtosios nuolat kintamos transmisijos įdiegimo, sumažėjo vilkimo galia. Šis automobilis, taip pat pasižymi išaugusia kuro ekonomija. Kėbulas taip pat ilgesnis bei platesnis, uždėtas ant šiek tiek ilgesnės ratų bazės (2,3cm ilgesnė nei ankstesnės kartos.). Bendras automobilio ilgis 4 595 mm; plotis 1795 mm, aukštis 1695 mm, o ratų bazė dabar sudaro 2640mm.