2011 m. balandžio 19 d., antradienis

Subaru Legacy

Penktos kartos Subaru Legacy buvo pristatytas kaip koncepcinis automobilis 2009 metų Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje Detroite, minint 20-osioms modelio metines. Gamybos variantas buvo pristatytas 2009 m. Niujorke, Tarptautinėje Auto parodoje. Masinė penktos kartos Subaru Legacy gamyba prasidėjo 2009 gegužės 29.

Projektavimo Legacy serijos tradicijas baigėsi su penktos kartos versija. Buvo suprojektuota daug naujų sprendimų. Variklio aušinimo skysčio temperatūros daviklis nėra siūlomas, ir pakeistas degalų taupos matuokliu vietoj to, kuris suteikia įverčius galonu myliomis arba kilometrais vienam litrui, kurie parinkti remiantis regioninėmis reikalavimus. Penktos kartos Subaru Legacy turi ir daugiau prietaisų skydelio pakeitimų - kai variklio temperatūra yra žemesnė nei įprastai, lemputė šviečia mėlyna spalva ir tada, kai variklis neperkaistų, šviesos paraudonuoja.

Tradicinė Subaru Legacy stovėjimo stabdžio rankena tarp priekinių keleivių sėdynių buvo pakeista elektros stovėjimo stabdžio jungikliu, įrengtu ant prietaisų skydelio šalia vairuotojo durių. Sąvoka "Hill Holder" grįžo, bet dabar integruota elektros stovėjimo stabdį. VDC dabar standartas visuose modeliuose kurie siūlomi tarptautiniu mastu . Transporto priemonės taip pat pasižymi saugos technologijų, tokių kaip elektroninė stabilumo kontrolė,"Brake Assist, ir elektroninės stabdymo galios paskirstymo standartinių funkcijų sąrašu.

Penktos kartos Subaru Legacy sumontuota ir patobulinta važiuoklė, vadinama Dynamic Chassis Control Concept, kuri naudoja aukšto atsparumo plieną kritinėse srityse, norint pasiekti aukštą stiprumą su lengvesnėmis konstrukcijomis. Priekinės dalies konstrukcija paremta Cradle Mount, kuri izoliuoja važiuoklę ir variklį nuo keleivių salono, užtikrinant sklandesnį ir tylesnį važiavimą. Naujiena Subaru Legacy kartai yra Dvigubas balansyras su galinė pakaba, visi sustabdymas nuorodos ir galinio diferencialo izoliuota nuo galinio rėmelio su dideliu guminiu stovu, siekiant sumažinti triukšmo ir vibracijos lygį keleivių salone.


Modelis Metai Regionas Galia, sukimo momentas@rpm
Šiaurės Amerika
2.5i, PZEV (JAV) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 (EJ25) 170 SAG (127 kW)@5600, 170 lb·ft (230 N·m)@4000
2.5GT (JAV) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 turbo (EJ25) 265 SAG (198 kW)@5600, 258 lb·ft (350 N·m)@2000-5200
3.6R (JAV) 2009- 3,630 cc (3.6 L; 221.5 cu in) H6 (EZ36) 256 SAG (191 kW)@6000, 247 lb·ft (335 N·m)@4400
Japonija
2.5i (Japonija) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 (EJ25) 170 AG (125 kW; 168 hp)@5600, 229 N·m (169 lb·ft)@4000
2.5GT (Japnija) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 turbo (EJ25) 285 AG (210 kW; 281 hp)@6000, 350 N·m (258 lb·ft)@2000-5600
3.6R (Japonija) 2009- 3,629 cc (3.6 L; 221.5 cu in) H6 (EZ36) 260 AG (191 kW; 256 hp)@6000, 335 N·m (247 lb·ft)@4400
Jungtinė karalystė
2.5i (UK) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 (EJ25) 167 AG (123 kW; 165 hp)@5600, 229 N·m (169 lb·ft)@4000
2.0D (UK) 2009- 1,998 cc (2.0 L; 121.9 cu in) H4 turbo (EE20) 150 AG (110 kW; 148 hp)@3600, 350 N·m (258 lb·ft)@1800-2400
Europa
2.5i (Europa) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 (EJ25) 167 AG (123 kW; 165 hp)@5600, 229 N·m (169 lb·ft)@4000
2.0D (Europa) 2009- 1,998 cc (2.0 L; 121.9 cu in) H4 turbo (EE20) 150 AG (110 kW; 148 hp)@3600, 350 N·m (258 lb·ft)@1800-2400
2.0i (Europa) 2009- 1,994 cc (2.0 L; 121.7 cu in) H4 (EJ20) 150 AG (110 kW; 148 hp)@6000, 196 N·m (145 lb·ft)@3000
Australian engines
2.5i (AU) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 (EJ25) 170 SAG (127 kW)@5600, 170 lb·ft (230 N·m)@4000
2.5GT (AU) 2009- 2,457 cc (2.5 L; 149.9 cu in) H4 turbo (EJ25) 265 SAG (198 kW)@5600, 258 lb·ft (350 N·m)@2000-5200
3.6R (AU) 2009- 3,630 cc (3.6 L; 221.5 cu in) H6 (EZ36) 256 SAG(191 kW)@6000, 247 lb·ft (335 N·m)@4400
 AG-arklio galios