2011 m. balandžio 8 d., penktadienis

Volvo S80

Volvo S80 yra vidutinio dydžio sedanas gaminamas švedų automobilių "Volvo Cars " koncerno, ir buvo įvestas į rinką 1998 m. , vietoj Volvo 960/S90. Volvo S80 gaminama Torslanda gamykloje (Torslandaverken) Gothenburg, Švedija. Skirtingai nuo daugelio "Volvo" modelių, šis neturėjo universalo versijos pirmojoje automobilių kartoje. Dabar trečiosios kartos V70 universalas yra parduodami kaip antrosios kartos S80 sedano serijos universalas.

Pirmoji automobilių karta buvo išskirtinė už tai, kad tai buvo vienas iš pirmųjų "Volvo" automobilių, kuris nukrypo nuo bendrovės tradiciškai labai kapuoto ir konservatyvus stilius. Pirmosios kartos Volvo S80 buvo bene vienas iš didžiausių susidūrimo bandymo reitingus turintis automobilis pasaulyje penkerių metų laikotarpyje. Antroji Volvo S80 karta, 2007 m. birželio mėn įgijo aukščiausią "gerą " reitingą IIHS susidūrimo bandymo rezultatų klasėje iš priekinės pusės, ir galinių smūgių.

2006 m. sausio 31, "Volvo Cars" išleido pirmąsias nuotraukos, kuriose buvo antrosios kartos S80, o pats automobilis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje vasario 28 d., pardavimų pradžia prasidėjo 2006 m. birželio mėn. Apskritai, visos automobilio savybės buvo modernizuotos, iš esmės palyginus su pirmosios kartos automobiliu. Naujas S80 turi naują 3,2 litro tiesioginio įpurškimo šešių cilindrų variklį, arba 4,4 litrų V8 variklį, kartu su turimais keturių varomų ratų pavara.

Antrosios kartos S80, yra pirmasis "Volvo" sedano modelis kuriame sumontuotas V8 su 315 arklio galiomis (AG) (232 kW; 311 AG) ir 440 niutonmetrų (325 ft • lbf) sukimo momento sukurtas kartu "Volvo Cars" ir Yamaha, bet pastatytas Yamaha Japonijoje. Su keturiomis kataliziniais konverteriais ir sumontuota šiuolaikine elektronika, variklis, kuris pirmą kartą buvo įvesta "Volvo XC90", yra viena iš švariausių V8 rinkoje.

Automobilio išorė buvo pertvarkyta naudojant patobulintą originalų S80 dizainą, kurie buvo padaryti S60 ir ankstesnis 2004 metų (priekio ir uodegos dizainas, ESP, apšvietimas) versijas. Išorinio kėbulo kokybė taip pat buvo labai patobulinta, panaudojant didelio stiprio boro plieną saugai užtikrinti. Yra nuomonė, kad Volvo S80 antrosios karto automobilio interjeras yra viena iš labiausiai patogiausių automobilių pramonėje.

S80 yra pirmasis "Volvo" modelis trintis Adaptive Cruise Control (ACC) funkciją su susidūrimo perspėjimo ir stabdymo parama (CWBS). Adaptive Cruise Control sistema padeda užtikrinti komfortą ir atpalaiduojantį važiavimą, leisdamas vairuotojui pasirinkti norimą greitį ir minimalų laiką, palaikant atstumą iki priešais jo esančios transporto priemonės. Kai radaro jutiklis nustato lėčiau transporto priemonės prieš jas, Adaptive Cruise Control prisitaiko prie tos transporto priemonės stabdant, kiek reikia.

"Volvo S80" taip pat komplektuojamas su nauju saugos sistema vadinama Blind Spot Information System (BLIS, pirmą kartą matytus Volvo S40 modelyje), kuris jaučia, kai asmuo patenka į vairuotojo akląjį tašką bei "Active" Bi-Xenon žibintai (ABL) apšviesti kreives tamsoje . BLIS sistema neseniai pristatė Mercedes-Benz, beveik dvejais metams po "Volvo". Antrosios kartos "Volvo S80" yra daug daugiau prabangus nei ankstesnės kartos automobiliuose, pasizžymintis "Skandinavijos Prabanga".

2010 metų Volvo S80 modelis turi naujos funkcijos penkių cilindrų 2,4 litro D5 twin-turbo dyzelio varikliu, 2,4 litro dyzelino, arba 1,6 litro dyzeliniu varikliu. Taip pat 2.5T ir 2.5FT buvo modifikuotos, siekiant padidinti energiją ir garantuoti mažesnes kuro sąnaudas. Automobilio eksterjeras buvo pakeistas siekiant padaryti S80 žemesnį, ilgesnės ir platesnį profilį. Daugiau chromo apdailos buvo įtraukta priekyje, gale.ka 2010 S80 galima įsigyti su S80 R-dizainas interjero paketu, kuris padaro automobilį laukiau sportišką. interjero pakete yra naujas sportinis vairas, sportiniai pedalai, dinaminis odinis salonas, sporto pavarų perjungimo svirtis ir naujas kombinuotas prietaisų skydelis. 2010 automobilio versija buvo pristatyta 2009 metų Ženevos automobilių parodoje.

Volvo S80  variklio tipai

Metai Modelis

Kuro tipas max. galia max. sukimo momentas
1998–2006 2.4 (140)

Benzinas 103 kW (140 AG; 138 bhp) 220 N·m (162 ft·lbf)
1998–2006 2.4

Benzinas 125 kW (170 AG; 168 bhp) 225 N·m (166 ft·lbf)
2000–2006 2.0T

Benzinas 132 kW (179 AG; 177 bhp) 280 N·m (207 ft·lbf)
1998–2003 2.4T

Benzinas 147 kW (200 AG; 197 bhp) 285 N·m (210 ft·lbf)
2003–2006 2.5T

Benzinas 155 kW (211 AG; 208 bhp) 320 N·m (236 ft·lbf)
1998–2001 2.9

Benzinas 150 kW (204 AG; 201 bhp) 280 N·m (207 ft·lbf)
2001–2004 2.9

Benzinas 144 kW (196 AG; 193 bhp) 280 N·m (207 ft·lbf)
1998–2001 T6

Benzinas 200 kW (272 AG; 268 bhp) 380 N·m (280 ft·lbf)
2001–2006 T6

Benzinas 200 kW (272 AG; 268 bhp) 380 N·m (280 ft·lbf)
1998–2001 TDI (Volkswagen variklis)

Dyzelis 103 kW (140 AG; 138 bhp) 280 N·m (207 ft·lbf)
2001–2006 2.4D

Dyzelis 96 kW (131 AG; 129 bhp) 280 N·m (207 ft·lbf)
2001–2006 D5

Dyzelis 120 kW (163 AG; 161 bhp) 340 N·m (251 ft·lbf)