2011 m. balandžio 5 d., antradienis

Nissan Infiniti M Y51

Nissan Infiniti M Y51 vidutinės klasės sedanas gaminamas Japonų koncerno Nissan. Dizaino koncepcijoje gali rasti panašumų su Jaguar ir Maserati automobiliais. 2011 Infiniti M buvo pateikta peržiūrai 59ojoje metinėje Pebble Beach Concours d'Elegance parodoje ir pristatė visuomenei per žiniasklaidos renginį Beverly Hills, Kalifornija 2009 m. gruodžio mėn . Gamybos variantas buvo pradėtas pardavinėti visame pasaulyje 2010 m. pavasarį kaip 2011 modelis. JAV automobilis pradėtas pardavinėti kovo 1 d., 2010. Europoje pristatytas 2010 m. Ženevos automobilių parodoje. Trečiosios kartos Infiniti M konkuruoja su Lexus GS, Acura RL, BMW 5 serijos, Mercedes-Benz E klasės, Lincoln MKS, Jaguar XF, Cadillac STS, "Hyundai Genesis ir Audi A6 automobiliais.

Važiavimo režimo rankenėle buvo įdiegta kaip standartinė įranga visuose modeliuose, ir įmontuota žemiau esančių pavarų perjungimo svirties, numatantis keturių tipų ženklinamai "Standard", "Sportas", "Eko", ir "Snow ", su 7-pavarų transmisija, variklio ir įvairių sistemų optimizavimu vairuojant įvairiomis sąlygomis. Siekiant sumažinti išmetimo sistemos keliamą triukšmą keleivių salone važiuojant žemomis RPM buvo sumontuota "Active Noise Control" sistema, leidžianti visiškai sumažinti nepageidaujamą triukšmą automobilyje. Dvigubi stūmoklio amortizatoriai, sukūrti Kayba Industry, pakeitė tuos, kurie anksčiau buvo gaminami "Hitachi".

Nissan Infiniti M Y51 taip pat buvo įdiegta saugos technologijų, tokių kaip nukrypimą nuo kelio juostos įspėjimas, kuris naudoja mažą kamerą sumontuotą virš galinio vaizdo veidrodžio, siekiant įvertinti atstumą nuo juostos ir švelniai pristabdo su stabdžiais, kai būtina padėti palengvinti automobiliu sugrįžti atgal į teisingą juostą. Tai leis nekliudomai persirikiuojant, kai posūkio signalą yra naudojamas, ir duos kontrolės vairuotojui visą laiką.

Blind Spot Intervention System pagalba naudoja daviklius teikiančius vizualinį įspėjimą šoniniuose veidrodėliuose. Jeigu automobilis jaučia, kad judėjimas vyksta link kliūties, jis teiks garsinį įspėjimą ir bus įvykdyto stabdymo instrukciją siekiant transporto priemonės sugrąžinimo į teisingą juostą.

Modelis Metai Tipas Galia, sukimo momentas@rpm
M25 2011- 2.5L V6 24-vožtuvai (VQ25HR) 218 AG (163 kW; 218 bhp), 186 lb·ft (252 N·m) @ 4,800 rpm
M37 2011- 3.7L V6 24-vožtuvai VVEL (VQ37VHR) 330 AG (246 kW; 330 bhp), 270 lb·ft (370 N·m) @ 5,200 rpm
M56 2011- 5.6L V8 32-vožtuvai VVEL direct injection (VK56VD) 420 AG (313 kW; 420 bhp) , 417 lb·ft (565 N·m) @ 4,400 rpm
M35h (Hibridas) 2011?- 3.5L V6 24-vožtuvai (VQ35HR) 303 AG (226 kW; 303 bhp) @ 6,800 rpm, 358 N·m (264 lb·ft) @ 4,800 rpm
68 PS (50 kW; 67 bhp)  (370 AG (276 kW; 370 bhp) @ 6,800 rpm, 358 N·m (264 lb·ft))
M30d (Hibridas) 2010- 3.0L V6 24-vožtuvai Turbo dyzelis (V9X ) 240 AG (179 kW; 240 bhp), 406 lb·ft (550 N·m) @ 2,500 rpm