2011 m. kovo 23 d., trečiadienis

Audi RS6


Audi RS6 quattro, dažniausiai vadinamas Audi RS6, yra didžiausio našumo Audi versija, ir yra pozicijuonuojama aukščiau už Audi S6 . Tai yra vidutinio dydžio orientuota į sportinę klasę automobilis, gaminamas privačią dukterinės bendrovės "quattro GmbH ", "Audi AG ", priklausanti "Volkswagen Group".

Abi RS6 versijos, gaminami kaip penkių durų penkiavietis Avant, Audi universalo versijos, kartu su keturių durų penkiavietis sedanu. Be to, jų vidaus degimo varikliais, montuojami iš priekio, yra išilgai orientuoti. Šie varikliai nėra naudojami išskirtinai tik Audi RS6 modeliams.

Audi RS6 C5

Originalus Audi C5 RS6 quattro (TYpe 4B) naudojo Volkswagen grupės C5 platformą (1997-2004), ir iš pradžių buvo prieinamas kaip penkerių durų penkiavietis Avant - Audi universalas. Ketverių durų penkiavietis sedanas netrukus buvo pradėtas gaminti netrukus po Avant versijos. C5 RS6 evolicijuonavo iš Audi C5 S6 (pati iš Audi C5 A6), ir pasižymi aliuminio konstrukcija ir pardavinėjami su C5 A6u V8 varikliais (A6 4,2 V8 quattro, S6 sedanas / Avant). Ši versija buvo pagamanuo 2002 m. liepos iki rugsėjo 2004.

Oficialiai pateikiama, kad elektroninis greičio ribotuvas neleidžia išvystyti didesnio greičio nei 250 km / h greičiu (155,3 milių / h), bet dauguma "RS" savininkų praneša, kad greičio ribotuvas gana liberalus visų Audi RS versijų, dėl to maksimalus greitis gali būti 270 km / h (167,8 milių / h).

Bagažo talpa, matuojama pagal VDA bloko metodu Avant svyruoja nuo 455 litrų (16,07 kub m), iki 1590 litrų su nulenktomis galinės sėdynės . Sedano, įkrova siekia 424 litrų.

Audi RS6 C6

Antrosios kartos RS6, vėliau pavadinta Audi RS6 5,0 TFSI quattro (Tipas 4F) remiantis „Volkswagen Group“ C6 automobilių platforma, buvo pristatytas 2007 m. rugsėjo mėn Frankfurto automobilių parodoje. Masinė gamyba pradėta 2008 m. balandžio mėn, automobilis tapo prieinamas Europoje tais pačiais metais. Iki 2010 m. sausio, Audi RS6 buvo galingiausias Audi koncerno automobilis kada nors pagamintas. Ir aplenkė savo pagrindinius konkurentus BMW M5 ir Mercedes-Benz E63 AMG pagal variklio galingumą. Audi RS6 5.0L V10 biturbo variklis išvystydavo didžiausią galią siekiančią 426 kilovatus (579 PS; 571 AG) esant 6250 iki 6700 aps / min, ir generuoja 650 niutonmetrų (479 ft • lbf) sukimo momentas nuo 1500 iki 6250 aps. / min, 52 kW, (71 PS; 70 AG) ir 150 N • m (111 ft • lbf) daugiau nei BMW natūralaus įsiurbimo 5.0L V10 variklis. Gamyba C6 RS6 baigėsi trečią ketvirtį 2010 m.

Oficialūs Avant rezultatų skaičiai: per 4,6 sekundės 000-100 kilometrų per valandą (62,1 milių / h), 12,7 sekundės 0-200 km / h (124,3 milių / h), o didžiausias elektroniškai ribojamas greitis iki 250 km / h greičiu (155,3 milių / h ), su gamyklos galimybė pakeisti ribą iki 274 km / h (170,3 mil / h). Be standartinės formos, išmetamas CO2 kiekis - 333 g / km. Sedanas pasiekia 000-100 km / h (62,1 milių/ h) per 4,5 sekundes.